EL.LE Educazione Linguistica. Language Education

Rivista | EL.LE
Fascicolo monografico | 6 | 3 | 2017

Bisogni linguistici specifici e accessibilità glottodidattica. Nuove frontiere per la ricerca e la didattica

open access | peer reviewed
    a cura di
  • Michele Daloiso - Università degli Studi di Parma, Italia - email
  • Carlos Alberto Melero Rodríguez - Università Ca’ Foscari Venezia, Italia - email orcid profile
Abstract

Keywords Assessment modelSpecific Language NeedsChinese childrenItalian literatureSpecific Linguistic NeedsChinese readingDidactic actionPhonological processingAccessibilityGrammar instructionLatinIndividualised language teachingLanguage teaching accessibility modelLanguage assessmentDyslexiaCognitive LinguisticsLanguage disordersAssessmentOrthographic processingInput processingPlurilingualismVocabularyBiLSItalian L2Chinese dyslexia morphological processingDitacticsIndividualisationDevelopmental dyslexiaFeedbackReading comprehension

Permalink http://doi.org/10.30687/ELLE/2280-6792/2017/18 | Pubblicato 30 Novembre 2017 | Lingua it

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