Collana | Ca’ Foscari Japanese Studies
Monografia | E-learning sostenibile per la didattica del giapponese
Capitolo | 6 • Dati primari e risultati
Abstract
6.1 Analisi descrittiva dei dati per raggruppamenti: ultimo esame superato e frequenza d’utilizzo. – 6.2 Riepilogo dei risultati. – 6.2.1 Validità delle strategie di user experience. – 6.2.2 Percezione sulla utilità e quantità dei contenuti. – 6.2.3 Implementazione di esercizi online. – 6.2.4 Utilizzo di JaLea per la preparazione agli esami.
Presentato: 25 Settembre 2020 | Accettato: 16 Luglio 2021 | Pubblicato 17 Novembre 2021 | Lingua: it
Copyright © 2021 Alessandro Mantelli. This is an open-access work distributed under the terms of the Creative Commons Attribution License (CC BY). The use, distribution or reproduction is permitted, provided that the original author(s) and the copyright owner(s) are credited and that the original publication is cited, in accordance with accepted academic practice. The license allows for commercial use. No use, distribution or reproduction is permitted which does not comply with these terms.
Permalink http://doi.org/10.30687/978-88-6969-554-4/006