Home > Catalogo > EL.LE > 1 | 1 | 2012 > BaBELI 2011
« articolo precedente | articolo successivo »
cover
cover

BaBELI 2011

Biblioteca dell’educazione linguistica 2011

Marta Ferrero    Università degli studi di Torino    

Alessandra Di Maio    Università degli Studi di Palermo    

Elisa Mariotti    Universidade de Lisboa Faculdade de Letras    

Paulin Bertrand Lengué Kwamen    Université de Maroua    

Alessandra Di Pietro    University of Bern    

Elisa Armellino    University of Torino    

Silvia Pireddu    Università degli Studi di Torino, Italia    

Lucie Garrigues    Sorbonne Université    

Nicola Biasio    Università di Bologna    

Yesaya David    University of Calgary    

Marco Medugno    Newcastle University    

Donato Lacirignola    Université Paris Cité - Laboratoire SeFeA (Sorbonne Nouvelle)    

Porra Véronique    Johannes Gutenberg-Universität Mainz    

Jessy Simonini    ecf@unive.it    

Elena Ravera    Università degli Studi di Bergamo    

Sara Aly Shoieb    Università di Ain Shams    

Sessia Inesse Bohoun    Université Péléforo Gon Coulibaly    

Stéphanie Célot    Università di Udine    

Secka Gueye    Université Cheikh Anta Diop de Dakar    

Oumar Mamoudou Thiam    ecf@unive.it    

Paolo E. Balboni    Università Ca’ Foscari Venezia, Italia    

VIEW PDF DOWNLOAD PDF

Pubblicato
01 Marzo 2012
Lingua
IT
Copyright: © 2012 Marta Ferrero, Alessandra Di Maio, Elisa Mariotti, Paulin Bertrand Lengué Kwamen , Alessandra Di Pietro, Elisa Armellino, Silvia Pireddu, Lucie Garrigues, Nicola Biasio, Yesaya David , Marco Medugno, Donato Lacirignola, Porra Véronique, Jessy Simonini, Elena Ravera, Sara Aly Shoieb, Sessia Inesse Bohoun, Stéphanie Célot, Secka Gueye , Oumar Mamoudou Thiam, Paolo E. Balboni. This is an open-access work distributed under the terms of the Creative Commons Attribution License (CC BY). The use, distribution or reproduction is permitted, provided that the original author(s) and the copyright owner(s) are credited and that the original publication is cited, in accordance with accepted academic practice. The license allows for commercial use. No use, distribution or reproduction is permitted which does not comply with these terms.